Распрацоўка, напаўненне і раскрутка ўласнага вэб-рэсурсу - гэта больш чым доўгая, выдатковая і складаная задача. Таму ў шматлікіх выпадках лепш не ствараць новы, а набыць ужо гатовы сайт, які прыносіць прыбытак.

Зайшоўшы практычна на любы SEO-форум, можна выявіць досыць вялікая колькасць прапаноў па продажы вэб-рэсурсаў. Аднак далёка не ўсе з іх з'яўляюцца выгаднымі ці хаця б сумленнымі. На жаль, нядобрасумленных прадаўцоў вэб-сайтаў заўсёды было шмат, і, каб не трапіцца на іх вуду, неабходна ўмець адрозніць якасны рэсурс з добрымі перспектывамі ад бескарыснага набору скрыптоў з сапсаванай рэпутацыяй. Давайце азнаёмімся з фактарамі, якія паказваюць на тое, што прапанаваны вэб-рэсурс купляць не варта.

• Усплёск наведвальнасці. Часцей за ўсё кошт таго ці іншага рэсурсу напрамую залежыць ад яго трафіку. Аднак для таго каб пераканацца ў тым, што паказчыкі наведвальнасці ня накручаныя, неабходна прагледзець статыстыку трафіку за апошнія некалькі месяцаў. Пры гэтым добрасумленны прадавец павінен падаць доступ да паказчыкаў лічыльнікаў наведвальнасці, прычым не тых, што з'яўляюцца убудаваным функцыяналам CMS рэсурсу, а іншых, такіх як Liveinternet, Openstat і да т.п.

• Рэпутацыя. Перад купляй рэсурсу неабходна вывучыць яго гісторыю. Для гэтага можна проста ўбіць даменнае імя рэсурсу ў любы пошукавік і паглядзець, ці няма ў выдачы спасылак на вэб-сайты, дзе на ўпадабаны праект скардзіліся б яго былыя наведвальнікі. Вельмі можа быць, што ваша патэнцыйная купля калісьці была пляцоўкай для правядзення ашуканскіх акцый, рассаднікам вірусаў або забароненага кантэнту. Ва ўсіх гэтых выпадках аб добрай рэпутацыі рэсурсу можна забыцца, а без яе дасягнуць поспеху не атрымаецца.

• Працаздольнасць. Не лянуйцеся і самастойна пратэстуйце працу спадабаўся, вэб-рэсурсу: ці няма на ім бітых спасылак, кавалкаў тырчыць кода, непрацуючых функцый і г.д.?

• Няякасны кантэнт. Вывучыце кантэнт рэсурсу, абранага для набыцця: магчыма, вы сустрэнеце бессэнсоўныя, нечытэльныя матэрыялы, якія будуць раздражняць наведвальнікаў і пошукавыя сістэмы. Тое ж самае тычыцца і мэдыякантэнту: пераканайцеся, што на вэб-сайце няма няякасных фатаграфій, відэаролікаў і інш

• Фільтры і Баны ў пошукавіках. Абавязкова высвятліце ў прадаўца, па якім ключавым запытам можна знайсці набываны вамі рэсурс у Яндэксе, Google і г.д. Пасля гэтага самастойна убіце атрыманыя ключавыя запыты ў адпаведных пошукавых сістэмах і пераканайцеся, што рэсурс сапраўды з'яўляецца ў пошукавай выдачы на ​​заяўленых месцах.